Н А К А З
_21__ _квітня 2020 р. __ № __77_
Про проведення підсумкового оцінювання
та організованого
завершення 2019-2020 навчального року
У зв'язку з епідеміологічною ситуацією, що склалася в Україні, з метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19), на виконання листа Міністерство освіти і науки України № 1/9-213 від 16.04.2020 р. «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року» та «Щодо здійснення заходів, спрямованих на організоване завершення навчального року»
Н А К А З У Ю
1. Завершити навчальний рік відповідно до структури, визначеної закладом загальної середньої освіти на початку навчального року, а також з урахуванням виконання календарно-тематичних планів.
2. Завершити оформлення шкільної документації, зокрема заповнення класних журналів, після прийняття Урядом рішення щодо послаблення карантинних обмежень.
3. З метою запобігання поширенню коронавірусної хвороби (СОVID-19) у 2019/2020 навчальному році не проводити масові заходи із залученням учасників освітнього процесу, у тому числі останні дзвоники та випускні вечори.
4. Оформлення свідоцтв про здобуття базової середньої освіти, свідоцтв досягнень, табелів навчальних досягнень учнів завершити не пізніше 15 червня 2020 року.
5. Розробити і затвердити графіки видачі випускникам 9-х класів свідоцтв про здобуття базової середньої освіти з урахуванням необхідності дотримання протиепідеміологічних вимог.
6. Заступникам директора з навальної роботи Гончар А.І. та Місюні М.І.
6.1. Організувати освітній процес в умовах дистанційного навчання, у тому числі планування кількості та обсягу завдань та контрольних заходів, з урахуванням принципу здоров’язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню учнів;
6.2. Організувати на початку 2020-2021 навчального року в 2-11-х класах проведення вхідного оцінювання учнів з метою діагностування рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та планування подальшої роботи із систематизації, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, що вивчався учнями дистанційно;
6.3. Запровадити гнучкий графік проведення підсумкових контрольних робіт за ІІ семестр, загальна тривалість якого має становити не менше двох тижнів.
7. Вчителям школи:
7.1. Організувати освітній процес в умовах дистанційного навчання, у тому числі планування кількості та обсягу завдань та контрольних заходів, з урахуванням принципу здоров’язбереження, запобігаючи емоційному, ментальному та фізичному перевантаженню учнів;
7.2. Забезпечити всім учням доступ до навчальних матеріалів та завдань шляхом використання різних засобів обміну інформацією;
7.3. Організувати проведення окремих дистанційних консультацій для учнів, які хворіють або перебувають у режимі самоізоляції;
7.4. Укласти графік дистанційних перевірочних робіт та усних опитувань з метою недопущення перевантаження учнів і раціонального використання часу;
7.5. Провести підсумкове річне оцінювання навчальних досягнень учнів, враховуючи результати оцінювання з використанням технологій дистанційного навчання за другий семестр;
7.6. Передбачити під час календарно-тематичного планування на 2020-2021 навчальний рік суттєве збільшення навчального часу на узагальнення та закріплення навчального матеріалу за попередній рік.
7.7. Підсумкову оцінку за семестр виставляти з урахуванням результатів поточного, тематичного оцінювання, оцінювання різних видів мовленнєвої діяльності, отриманих учнями під час дистанційного навчання та до його початку. Якщо з навчального предмета не передбачено тематичних підсумкових робіт, підсумкова оцінка може виставлятися за результатами поточного оцінювання. Учні, які не мають результатів поточного оцінювання з об'єктивних причин, можуть бути оцінені за результатами проведення семестрової контрольної роботи.
7.8. Скласти графік проведення підсумкових контрольних робіт за ІІ семестрі, попередньо надіслати учням графік проведення всіх видів оцінювання, в якому буде зазначатися:
- форма та вид оцінювання з кожного навчального предмета;
- необхідні для цього ресурси;
- дата та тривалість проведення оцінювання (для синхронного режиму);
- дата та час розміщення завдань, кінцевий термін та спосіб їх подання (для асинхронного режиму).
7.9. Учитель має отримати зворотній зв'язок від усіх учнів щодо ознайомлення з графіком та наявності технічної можливості виконати та надіслати завдання у зазначений термін. Якщо хтось з учнів не має можливості виконати завдання, передбачити для них інший спосіб проходження оцінювання та пересилання матеріалів.
7.10. Якщо оцінювання проводиться в синхронному режимі, передбачити додаткову можливість його проходження для учнів, які не мають технічних засобів навчання або постійного підключення до мережі Інтернет, а також для тих, у кого відбувся технічний збій під час проходження оцінювання.
7.11. Тематичні та семестрові підсумкові роботи, які було проведено в умовах дистанційного навчання під час карантину, записуються в класному журналі без зазначення дати їх проведення.
7.12. Річне оцінювання виставляється з урахуванням результатів оцінювання за перший та другий семестри навчального року.
7.13. Передбачити під час календарно-тематичного планування на 2020-2021 навчальний рік суттєве збільшення навчального часу на узагальнення та закріплення навчального матеріалу за попередній рік.
8. Учителям 1-2-х та 3-х пілотних класів «НУШ»
8.1. Застосовувати формувальне та підсумкове (завершальне) оцінювання, яке здійснюється шляхом спостереження за поведінкою учнів в різних видах діяльності та відстеження динаміки успішності виконання ними навчальних завдань.
8.2. Навчальні та творчі роботи учнів систематизувати у портфоліо, яке використовувати під час оцінювання для відстеження навчального поступу учнів.
9. Класоводам та класним керівникам.
9.1. Надіслати копії відповідних документів електронною поштою або в інший спосіб, з подальшим врученням оригіналу документа у вересні 2020-2021 навчального року учням 1-8, 10 класів, які не планують навчатися в іншому закладі освіти.
10. Підсумкове оцінювання учнів, які здобувають освіту за однією з індивідуальних форм (педагогічний патронаж, сімейна (домашня), екстернат) у 2019-2020 навчальному році здійснювати з використанням технологій дистанційного навчання.
11. Учні 4-х та 9-х класів, які здобувають освіту за формами педагогічного патронажу, екстернату, сімейною (домашньою) формою, звільняються від ДПА та проходять лише річне оцінювання.
12. Учні 11-х класів, які здобувають освіту за формами педагогічного патронажу, сімейною (домашньою) формою, складають річне оцінювання з усіх навчальних предметів та ДПА у формі ЗНО на загальних підставах (окрім випадків, передбачених законодавством).
13. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор школи Д.Щербак
|